Weer thuis - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: arieroest

Blijf op de hoogte en volg Arie

11 November 2010 | Nederland, Zuidland

Weer Thuis.

Beste familie, vrienden en bekenden.

Na een lange en vermoeiende reis ben ik zondagmorgen weer veilig thuis gekomen.
Zaterdagmorgen moest ik al vroeg van boord, omdat de Africa Mercy weer in het water lag.
In de loop van de dag zou zij naar de kade op de scheepswerf gesleept worden.
Om acht uur werd ik met een kraan in een hijsbakje aan wal gezet, en ben ik gelijk maar naar het vliegveld gebracht door een Mercy Ships vrijwilliger.
Om half vijf vertrok mijn binnenlandse vlucht naar Johannesburg, waar ik om zes uur aankwam.
Om twaalf uur s’nachts vertrok mijn vlucht naar Nederland.
Na een lange nacht ben ik zondagmorgen om half elf weer veilig geland op Schiphol ,waar mijn vrouw en kinderen me stonden op te wachten.
Eenmaal thuis was er een prachtige taart en een warm welkom.

De Africa Mercy vertrekt begin februari naar Sierra Leone; om daar hoop en genezing te brengen aan de vergeten armen.
Om dit te bewerkstelligen zal er nog hard gewerkt moeten worden de komende maanden.
Als er nog vrijwilligers zijn, meld je aan!

Ik ben heel dankbaar dat ik dit werk heb kunnen doen, voor mij persoonlijk waren het waardevolle maanden.
Ik wil iedereen bedanken voor alle steun, via mail, kaarten, gebeden en reacties op mijn weblog!

God bless you all,

Groet Arie




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidland

Arie

Opnieuw naar de Africa Mercy.16 juni -26 juli 2014.

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 44757

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 06 November 2010

Vrijwilliger Mercy Ships

Landen bezocht: