Opnieuw naar de Africa Mercy. - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu Opnieuw naar de Africa Mercy. - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar de Africa Mercy.

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

08 Mei 2014 | Nederland, Zuidland



Als er een deur dicht valt, opent God ergens anders een venster.

Hier moest ik aan denken toen ik afgelopen maand het verzoek kreeg uit Amerika of ik tijd kon vrijmaken voor onderhoudswerk op het hospitaalschip de Africa Mercy.
Van 10 juni tot en met 10 augustus gaat het schip naar de Canarische eilanden voor onderhoud.
Ik hoop daar van 16 juni tot 26 juli weer te gaan werken als vrijwilliger.

Er valt nog veel te regelen voor ik vertrek.
Gedurende mijn verblijf aan boord wil ik mijn ervaringen delen met een ieder die daarin geïnteresseerd is.


Groet Arie.

  • 09 Mei 2014 - 09:10

    Jan Schep:

    Arie, ik blijf graag op de hoogte!

  • 09 Mei 2014 - 13:33

    KW:

    Hey Pa,

    Kevin zal je missen! Maar het is voor het goede doel, dus ga er voor. Mooi dat je dit weer gaat doen.

    Veel succes met de voorbereidingen.

    Klaas-Willem, Angelique en Kevin

  • 11 Mei 2014 - 11:15

    Miranda:

    Wow! Wat fijn en bijzonder dat je weer kan helpen daar waar het hard nodig is!

    Heel veel succes met de voorbereidingen.

    Miranda

  • 19 Mei 2014 - 18:50

    Eveline:

    Hé oompie!!!

    Wat goed zeg!!!
    Tuurlijk gaan we je weer volgen!
    Heel veel plezier, en een veilige en bijzondere reis gewenst!


    Eveline en fam

  • 17 Juni 2014 - 09:37

    Annemarie:

    Hee Arie,

    Je bent alweer vertrokken, wat gaat de tijd hard zeg! Heel veel plezier en zegen en gezelligheid. Heel veel succes!

    Hartelijke groetjes,
    Annemarie en de rest van de vroedls

  • 17 Juni 2014 - 14:38

    Janny Roest:

    Hoi broer, ik ga je volgen en werkse maar geniet ook.

  • 20 Juni 2014 - 18:34

    Arie1:

    Hoi, Arie.
    wij zitten lekkar aan de neckar aan een glaasje bier en moest ineens aa je denken.
    de groeten en succes, ook van laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidland

Arie

Opnieuw naar de Africa Mercy.16 juni -26 juli 2014.

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 44754

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 06 November 2010

Vrijwilliger Mercy Ships

Landen bezocht: