2017 weer naar de Africa Mercy - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu 2017 weer naar de Africa Mercy - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu

2017 weer naar de Africa Mercy

Door: Arie Roest

Blijf op de hoogte en volg Arie

20 Mei 2017 | Nederland, Rotterdam

Opnieuw naar de Africa mercy.

Op 15 juni hoop ik weer te vertrekken naar Las Palmas om gedurende een maand op de Africa Mercy als vrijwilliger te gaan werken.
Vele technische klussen moeten uitgevoerd worden voordat de Africa Mercy weer naar Kameroen kan vertrekken eind juli.
Afgelopen weken ben ik druk geweest met het in orde maken van de nodige papieren.
Ik heb er weer zin in, en ik zal proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn werkzaamheden.

Arie

  • 20 Mei 2017 - 21:32

    Eveline:

    Wat supertof!!! Lieve oom Arie, we gaan je zéker volgen....heel veel succes!

  • 21 Mei 2017 - 12:47

    Elly Guijt:

    Heel veel succes! Ik volg je graag, net als de serie die nu op Discouverie is.

  • 23 Mei 2017 - 10:51

    JanS:

    Arie, geweldig dat je dit nog een keer gaan doen! Blijf je volgen...

  • 23 Mei 2017 - 13:28

    Auke Hamstra:

    Beste Arie, goede voorbereiding en zegenrijke reis gewenst

  • 14 Juni 2017 - 21:27

    Jan Bjuijs:

    Hè Arie een goede reis morgen en een behouden aankomst in Las Palmas. , Moge Hij je werk zegennen

  • 07 Juli 2017 - 19:13

    Jasperina:

    Nog een mooie week Arie!wat gaat de tijd snel hartelijke groeten van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Arie

Opnieuw naar de Africa Mercy.16 juni -26 juli 2014.

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 757
Totaal aantal bezoekers 44714

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 06 November 2010

Vrijwilliger Mercy Ships

Landen bezocht: