Het is bijna zover ......... - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu Het is bijna zover ......... - Reisverslag uit Zuidland, Nederland van Arie Roest - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover .........

Door: arieroest

Blijf op de hoogte en volg Arie

06 September 2010 | Nederland, Zuidland

De koffers zijn gepakt en alles is er klaar voor.
Het is best spannend allemaal.
Morgen vertrek ik om 19.00 uur vanaf Schiphol richting Munchen,om daar over te stappen richting Johannesburg.
Vanuit Johannesburg vlieg ik door naar Durban.
Woensdagmorgen 11.15 uur hoop ik daar aan te komen.
Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle goede wensen ,via e-mail,telefoon,kaarten en persoonlijk.
Het voelt heel goed als er zo velen met je meeleven.

Zodra het mogelijk is laat ik weer wat van mij horen.

Groet Arie

  • 06 September 2010 - 21:06

    Rika Breeman:

    Hoi Arie

    Het gaat nu echt opschieten .
    We wensen je een hele goede reis en een gezegende tijd .

    Rika

  • 06 September 2010 - 21:53

    Leon & Charlotte:

    Succes!

  • 08 September 2010 - 09:41

    Eveline:

    He Ome Arie!
    Ik hoop dat je een goede reis gehad hebt en dat je veilig bent geland!
    Heel veel succes daar en "keep up the good works"!
    Heb me net geregistreerd, dus we blijven het allemaal volgen
    Groeten
    Eveline en Cor

  • 08 September 2010 - 09:44

    Door:

    Hoi Arie, ik heb je na vrijdag niet meer gezien, wil je nog even een hele goede trip toewensen en maak er wat van!

  • 08 September 2010 - 15:46

    Ann Thijs Stefan:

    Hee Arie,

    Het was ons niet meer gelukt om je nog even persoonlijk succes te wensen...
    Daarom even via je website, alhoewel je die na aankomst misschien niet als eerste zult bijwerken!

    Heel veel succes, we vinden je dapper!!
    En natuurlijk veel plezier, want wat is er leuker dan sleutelen aan zo'n oude boot?

    Vergeet je niet om sappige technische details met ons allen te delen?

    Hartelijke groet,
    Annemarie, Matthijs en Stefan

  • 08 September 2010 - 22:12

    Bart En Sari:

    Hee Arie (eigenlijk natuurlijk Ome Arie),

    Heel veel succes. We zullen goed voor ons tante zorgen. Als je technische steun nodig hebt, bel je maar!

  • 11 September 2010 - 11:44

    Maaike:

    aha, gevonden :-D
    Leuk om ook je site even te lezen!

  • 14 September 2010 - 07:53

    Jan Schep:

    We hebben gehoord dat je goed bent aangekomen.
    En nu?
    We hopen dat je met plezier je werk kunt gaan doen en horen graag meer van je

    Jan en Jeannet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidland

Arie

Opnieuw naar de Africa Mercy.16 juni -26 juli 2014.

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 44755

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 06 November 2010

Vrijwilliger Mercy Ships

Landen bezocht: